Díjfizetés és számlázás

Díjfizetés és számlázás

A weboldalunkon feltüntetett szállítási díjak csomagonként, az opcionális szolgáltatások díjai megbízásonként értendők, bruttó díjak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t.

A szállítási díjon felül, kivéve az opcionálisan igényelhető kiegészítő szolgáltatásokat (pl. csomagbiztosítás, expressz kézbesítés, utánvétkezelés, stb.), egyéb költséget nem számítunk fel.

 

Díjszámítás

A díjszámítás DPD (belföldi és nemzetközi közúti szállítás esetén) és GLS partnerek esetén a csomag mért, nettó súlyán alapszik. A TNT partner esetén, továbbá DPD partner légi expressz szállítása esetén a díjszámítás a csomag mért, nettó súlyán és térfogatsúlyán alapszik, azzal a megkötéssel, hogy minden esetben a nagyobb súly kerül felszámításra.

Díjfizetési módok, számlázás

A szállítási megbízás visszaigazolását követően a választott fizetési mód szerint Díjbekérő kerül kiállításra, melyet elektronikus úton a Számlázz.hu rendszerén küldünk ki a Megrendelő részére.
A választott fizetési módtól függetlenül a szolgáltatás díja előre fizetendő, a fizetési határidő a csomagfelvételt megelőző munkanap.

A szolgáltatások díjának megfizetése az alábbi módokon lehetséges azzal, hogy bérmentesítő gép alkalmazására nincs lehetőség:
  • utánvétes fizetés (kizárólag Magyarország területén, opcionális)
  • egy kattintásos fizetés (OTP SimplePay)
  • banki átutalás

Utánvétes fizetés: Az utánvétes fizetés esetén a szállítási díjon felül az utánvétkezelés szolgáltatás díja is felszámításra kerül. A beszedett utánvétérték a sikeres kézbesítéstől számított 8 munkanapon belül kerül átutalásra a Megrendelő bankszámlaszámára vagy a Megrendelő által megadott más személy rendelkezése alatt álló bankszámlaszámára (a számla tulajdonosának egyidejű megnevezése a megrendeléskor kötelező).

Egy kattintásos fizetés: A Szolgáltató által elektronikus úton megküldött számla (vagy díjbekérő) kiegyenlíthető online az OTP SimplePay rendszerén keresztül is. A Szolgáltató nem menti el a kártya adatait, ahhoz csak a fizetési szolgáltató (OTP SimplePay) rendelkezik hozzáféréssel.

Banki átutalás: E fizetési mód esetében a Megrendelő a megrendelés leadása után a Szolgáltató munkatársai által elkészített megrendelési igazolással együtt elektronikus postafiókjába kapja meg elektronikusan a számláját, vagy díjbekérőjét. (A postai megküldésre csak abban az esetben van lehetőség, ha az elektronikus megküldés helyett a Megrendelő a postai kézbesítést választotta.) A számlán a jobb felső sarokban feltüntetjük a banki adatokat. A Megrendelő banki felületén fizetve, az utalásról szóló igazolást átküldve tudja igazolni a fizetés teljesítését. Ügyfelek tudomásul veszik, hogy kizárólag ezt követően küldi meg a Szolgáltató a megküldeni vállalt fuvarokmányokat és csak ezek után érkezik a futár a Megrendelő által megadott címre.

 

Díjbekérő alapján történő fizetés esetén a csomagszállítási számla és annak melléklete a csomagfelvételt követően és a mérlegelt súly ismeretében kerül kiállításra és elektronikus úton megküldésre.

Amennyiben a küldemény szállítópartnerünk által mért mérete és súlya nagyobb a megrendeléskor megadottaknál és a küldemény magasabb díjkategóriába sorolódik, úgy díjkülönbözeti számla kerül kiállításra.
Amennyiben a küldemény szállítópartnerünk által mért mérete és súlya kisebb a megrendeléskor megadottaknál és a küldemény alacsonyabb díjkategóriába sorolódik, úgy helyesbítő számla kerül kiállításra.

 

További kérdés esetén keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat!

Ügyfélszolgálat

Nyitvatartási idő:
Hétfő-Péntek: 09:00-17:00, Szombat-Vasárnap: zárva

Telefon: +3670 3587541
E-mail: info@kuldonc.hu

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial